Lux i wamp prosto z baśniLux i wamp prosto z baśniLux i wamp prosto z baśniLux i wamp prosto z baśni

Lux i wamp prosto z baśni

Lux i wamp prosto z baśni
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Wielu badaczy współczesnej kultury określa ją mianem olbrzymiej mozaiki. Kalejdoskopu, w którym wciąż te same elementy układają się w mniej lub bardziej zaskakujące, nowe kombinacje. Stwierdzenia takie najczęściej odnoszone są oczywiście do tzw. popkultury i jej głównych przekaźników – telewizji i Internetu. Sieciowy twórca to w dużej mierze zręczny składacz, którego dziełem jest sama kompozycja, a nie budujące ją części. Właśnie z czymś takim spotykamy się w stworzonej przez argentyńską agencję Santo reklamie... mydła Lux.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja