Ludwik ściera się z PuremLudwik ściera się z PuremLudwik ściera się z PuremLudwik ściera się z Purem

Ludwik ściera się z Purem

Ludwik ściera się z Purem
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Stary, poczciwy Ludwik – Don Kichot na polskim rynku płynów do mycia naczyń, ciągle musi walczyć z wiatrakami. Jednym z tych "wiatraków" jest firma Henkel, która w reklamie porównawczej dowodziła, że jej płyn marki Pur Extra jest znacznie lepszy od Ludwika. Sprawa trafiła do sądu. Jak na razie, Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał Henkelowi wstrzymanie emisji tej reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja