Łowczynie uwagiŁowczynie uwagiŁowczynie uwagiŁowczynie uwagi

Łowczynie uwagi

Łowczynie uwagi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przykucie uwagi coraz bardziej rozkojarzonego internauty to główne zadanie techniki określanej jako advertainment. Zasady korzystania z serwisu randkowego tłumaczy seksowna blondynka, a szkolenie ze stosowania środka niwelującego skutki kaca prowadzi atrakcyjna pielęgniarka mówiąca z rosyjskim akcentem. Stworzenie takiej kreacji wymaga od przygotowującej ją agencji interaktywnej sporego wysiłku, jednak późniejsze korzyści są niebagatelne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się