Łowca oczuŁowca oczuŁowca oczuŁowca oczu

Łowca oczu

Łowca oczu
Sylwia Zapolska

Sylwia Zapolska

-

Sylwia Zapolska

Sylwia Zapolska

W punktach sprzedaży coraz częściej dostrzec można monitory, emitujące treści reklamowe podczas dokonywania przez nas zakupów. Jest to uzasadnione ilością naszych wizyt w centrach handlowych oraz faktem, że często decyzje zakupowe podejmujemy w ostatniej chwili. Reklamy prezentowane w ten sposób w Polsce mają jeden mankament – brak im dźwięku. Autorka przedstawia argumenty za i przeciw dotyczące tej formy przekazu reklamowego w miejscu sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja