Love story o kosmetyku – w reklamie to możliweLove story o kosmetyku – w reklamie to możliweLove story o kosmetyku – w reklamie to możliweLove story o kosmetyku – w reklamie to możliwe

Love story o kosmetyku – w reklamie to możliwe

Love story o kosmetyku – w reklamie to możliwe
Paweł Lis

Paweł Lis

-

Paweł Lis

Paweł Lis

Ostatnimi czasy gatunek komedii romantycznej mocno podupadł. W sukurs wypalonym i pozbawionym inwencji scenarzystom i reżyserom musi więc przyjść marketing. I nie chodzi tu wcale o sprawną promocję kolejnej, przeciętnej komedii. Wyprodukowana w odległej Tajlandii reklama oczyszczającej pianki do twarzy śmiało może służyć za instruktaż „jak nakręcić dobrą komedię romantyczną”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się