Lotnicza strategia cenowaLotnicza strategia cenowaLotnicza strategia cenowaLotnicza strategia cenowa

Lotnicza strategia cenowa

Lotnicza strategia cenowa
Andrzej Karp

Andrzej Karp

-

Andrzej Karp

Andrzej Karp

W październikowym wydaniu MpK-Tematy obiecaliśmy publikację najciekawszych esejów naszych czytelników, dotyczących sposobów działania kompanii lotniczych, pozwalających im utrzymywać ogromną rozpiętość cen biletów na te same loty. Zapraszamy Państwa do lektury nagrodzonego artykułu. (red.)

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że branża lotnicza jest mi znana jedynie z prasy oraz ogólnodostępnych informacji i to na nich oparłem wszelkie moje rozważania.

Lotnicza strategia cenowa nieodłącznie wiąże się z faktem, że usługi tej branży nie są niezbędne dla wszystkich (przypadek autora eseju) i istnieją miliardy ludzi, którzy z tych usług nigdy nie skorzystają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja