Loteria promocyjna – twarde korzyści (część 3 - jak sprawić, by sukces loterią nie był)Loteria promocyjna – twarde korzyści (część 3 - jak sprawić, by sukces loterią nie był)Loteria promocyjna – twarde korzyści (część 3 - jak sprawić, by sukces loterią nie był)Loteria promocyjna – twarde korzyści (część 3 - jak sprawić, by sukces loterią nie był)

Loteria promocyjna – twarde korzyści (część 3 – jak sprawić, by sukces loterią nie był)

Loteria promocyjna – twarde korzyści (część 3 - jak sprawić, by sukces loterią nie był)
Ewa Wolska

Ewa Wolska

-

B2B marketing senior manager, Grupa Pracuj

Ewa Wolska

Ewa Wolska

B2B marketing senior manager
Grupa Pracuj

Odpowiada za marketing skierowany do klientów biznesowych i wspiera kreatywnością dział sprzedaży. Blisko współpracuje z działem technologii i rozwoju. Prekursorka metodologii CEM w swojej organizacji. W latach 2002–2008 była kierownikiem produktu w dziale marketingu i rozwoju Sodexo Motivation Solutions. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w firmach Unilever, Commercial Union i Medical Data, a także w agencjach reklamowych.

Loteria, jak żadne inne narzędzie marketingowe, wykorzystuje element losowości, który wzbudza nadzieję na dużą wygraną i może wspierać sprzedaż firm z bardzo różnych branż – np. FMCG, finansowej czy turystycznej. Loterie są także narzędziem, które pomaga zarówno w nawiązaniu, jak i ugruntowaniu relacji z wybraną grupą docelową. Nie jest to jednak narzędzie łatwe do zastosowania i choć może przynieść duży wzrost sprzedaży, wymaga trzymania się pewnych twardych reguł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja