Long, long maaan. Historia miłosna z Japonii i efektywna promocjaLong, long maaan. Historia miłosna z Japonii i efektywna promocjaLong, long maaan. Historia miłosna z Japonii i efektywna promocjaLong, long maaan. Historia miłosna z Japonii i efektywna promocja
Co można robić na randce? (fot. kadr ze spotu)

Long, long maaan. Historia miłosna z Japonii i efektywna promocja

Long, long maaan. Historia miłosna z Japonii i efektywna promocja
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dziwaczna japońska reklama gumy do żucia przypadkiem trafiła ostatnio na YouTube, opatrzona angielskimi napisami. Od tego czasu historię miłosną dwojga młodych bohaterów wyświetlono prawie 1,5 mln razy. To przykład przylepnej treści, której oddziaływanie zasadza się na powtarzalności. Ta zwykła cecha ułatwia konsumentom interakcje z marką.

Niezwykłe w reklamie Sakeru jest już samo to, że przebiła się do świadomości zachodnich konsumentów. Reklamom innym niż anglojęzyczne, francuskie czy południowoamerykańskie zdarza się to rzadko.

Wyjątkiem są zwycięzcy konkursów reklamowych, przede wszystkim Cannes Lions.  Nawet świetne kreacje globalnych marek z mniejszych rynków zauważają tylko specjaliści od reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się