Lola lubi lizakiLola lubi lizakiLola lubi lizakiLola lubi lizaki

Lola lubi lizaki

Lola lubi lizaki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Nie zgadliby Państwo, kto do promocji zaprosił Lolę. Jest jeszcze Roman, co luz lubi i Artur z pielęgnowaną lekką neurozą. Firma „segmentuje” tak odwiedzających swoją stronę. Mamy tu przykład raczkującego advertainment w Polsce. Jest jeszcze jak kijanka - niby będzie miała te płuca, ale nadal pływa o skrzelach i bez łapek.

Zaciekawiony migającą w komunikatorze internetowym reklamą zajrzałem na stronę znamysie.pl. Zaskoczeniem był nie tyle jej wygląd, co twórca – PZU Życie.

Jak można się domyśleć z zawartości strony, kampania została skierowana do młodych ludzi, związanych z kulturą klubową, starających się być „trendy”. Do zbierania przyszłych kontaktów posłużono się wabikiem: za odpowiedź na jedno pytanie można wygrać płytę: wybór jest między muzyką dyskotekową a klubową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja