Lokalna marka musi odejśćLokalna marka musi odejśćLokalna marka musi odejśćLokalna marka musi odejść

Lokalna marka musi odejść

Lokalna marka musi odejść
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Długofalową strategię marketingowych zmian opracowano dla spółki Orbis, a więc lidera rynku hotelarskiego w Polsce. Jeśli plan nie ulegnie korektom, to w 2009 roku próżno będzie szukać w kraju obiektów tej marki. Ich miejsce zajmie Accor, a więc główny udziałowiec spółki.

Francuzi od 2000 roku są partnerem strategicznym Orbisu i w chwili obecnej posiadają 35,5 procent akcji. Uznano, że nadszedł odpowiedni czas na przeobrażenia. Zmiana wizerunku ma przynieść wymierne efekty. Jak zawsze w takim przypadku, na ich ocenę przyjdzie nam jeszcze jednak sporo poczekać.

Zdaniem Francuzów marka Orbis, mimo długoletniej tradycji, nie jest jeszcze synonimem wysokiego standardu usług, a właśnie czegoś takiego oczekuje główny akcjonariusz.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja