Długofalową strategię marketingowych zmian opracowano dla spółki Orbis, a więc lidera rynku hotelarskiego w Polsce. Jeśli plan nie ulegnie korektom, to w 2009 roku próżno będzie szukać w kraju obiektów tej marki. Ich miejsce zajmie Accor, a więc główny udziałowiec spółki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Francuzi od 2000 roku są partnerem strategicznym Orbisu i w chwili obecnej posiadają 35,5 procent akcji. Uznano, że nadszedł odpowiedni czas na przeobrażenia. Zmiana wizerunku ma przynieść wymierne efekty. Jak zawsze w takim przypadku, na ich ocenę przyjdzie nam jeszcze jednak sporo poczekać.
Zdaniem Francuzów marka Orbis, mimo długoletniej tradycji, nie jest jeszcze synonimem wysokiego standardu usług, a właśnie czegoś takiego oczekuje główny akcjonariusz.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.