Przez lata zakładano, że w marketingu klubu sportowego lojalność i zaangażowanie klienta można zdobyć prostymi programami rabatowymi. Skutek był kiepski: spadek frekwencji na stadionie wraz z gorszymi wynikami drużyny. Czy Legii uda się przełamać ten impas?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Każdy kibic, który zakupi bilet na pięć dowolnych meczów II kategorii, ma możliwość kupowania biletów na wszystkie pozostałe mecze – również I kategorii – w cenie biletów II kategorii. Program lojalnościowy obejmuje wszystkie mecze ligowe trwającego sezonu z uwzględnieniem dotychczas rozegranych spotkań”.
Brzmi zniechęcająco, prawda? Ci, którzy niewiele z tego komunikatu zrozumieli, nie muszą się martwić.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.