Lojalnościowy, nie rabatowy – oceniamy nowy program Legii WarszawaLojalnościowy, nie rabatowy – oceniamy nowy program Legii WarszawaLojalnościowy, nie rabatowy – oceniamy nowy program Legii WarszawaLojalnościowy, nie rabatowy – oceniamy nowy program Legii Warszawa

Lojalnościowy, nie rabatowy – oceniamy nowy program Legii Warszawa

Lojalnościowy, nie rabatowy – oceniamy nowy program Legii Warszawa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przez lata zakładano, że w marketingu klubu sportowego lojalność i zaangażowanie klienta można zdobyć prostymi programami rabatowymi. Skutek był kiepski: spadek frekwencji na stadionie wraz z gorszymi wynikami drużyny. Czy Legii uda się przełamać ten impas?

„Każdy kibic, który zakupi bilet na pięć dowolnych meczów II kategorii, ma możliwość kupowania biletów na wszystkie pozostałe mecze – również I kategorii – w cenie biletów II kategorii. Program lojalnościowy obejmuje wszystkie mecze ligowe trwającego sezonu z uwzględnieniem dotychczas rozegranych spotkań”.

Brzmi zniechęcająco, prawda? Ci, którzy niewiele z tego komunikatu zrozumieli, nie muszą się martwić.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się