Lojalność w sektorze B2B – od satysfakcji do rekomendacjiLojalność w sektorze B2B – od satysfakcji do rekomendacjiLojalność w sektorze B2B – od satysfakcji do rekomendacjiLojalność w sektorze B2B – od satysfakcji do rekomendacji

Lojalność w sektorze B2B – od satysfakcji do rekomendacji

Lojalność w sektorze B2B – od satysfakcji do rekomendacji
Joanna Izdebska

Joanna Izdebska

-

specjalista ds. marketingu, Danfoss Poland

Joanna Izdebska

Joanna Izdebska

specjalista ds. marketingu
Danfoss Poland

Zdefiniowanie i pomiar rzeczywistej lojalności przedsiębiorstwa w stosunku do drugiego przedsiębiorstwa to trudne zadanie. W grę wchodzi tu przecież wiele elementów: zarówno jakość oferty, jak i relacje międzyludzkie, indywidualne postawy i motywy, na które wpływ mają także czynniki zewnętrzne.

Zadowoleni też mogą odchodzić

Zdecydowana większość firm kierujących ofertę do biznesu działa w otoczeniu silnej konkurencji. Prześciganie się w innowacyjności produktów i usług, oferowanie promocji i najdogodniejszych warunków, a nawet tworzenie specjalnych programów nie gwarantuje im lojalności klientów, choć oczywiście wspiera sprzedaż.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja