Zdefiniowanie i pomiar rzeczywistej lojalności przedsiębiorstwa w stosunku do drugiego przedsiębiorstwa to trudne zadanie. W grę wchodzi tu przecież wiele elementów: zarówno jakość oferty, jak i relacje międzyludzkie, indywidualne postawy i motywy, na które wpływ mają także czynniki zewnętrzne.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zadowoleni też mogą odchodzić
Zdecydowana większość firm kierujących ofertę do biznesu działa w otoczeniu silnej konkurencji. Prześciganie się w innowacyjności produktów i usług, oferowanie promocji i najdogodniejszych warunków, a nawet tworzenie specjalnych programów nie gwarantuje im lojalności klientów, choć oczywiście wspiera sprzedaż.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.