Lojalność klienta - satysfakcja to nie wszystko - Marketing przy Kawie
Lojalność klienta - satysfakcja to nie wszystkoLojalność klienta - satysfakcja to nie wszystkoLojalność klienta - satysfakcja to nie wszystkoLojalność klienta - satysfakcja to nie wszystko

Lojalność klienta – satysfakcja to nie wszystko

Lojalność klienta - satysfakcja to nie wszystko
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Pomiar satysfakcji klienta niekoniecznie wskazuje jednocześnie poziom jego lojalności. Stąd dobrze jest zwracać uwagę na wymiary obsługi klienta, które wspomagają budowanie długotrwałych relacji. Należą do nich m.in. niezawodność, właściwa reakcja, empatia.

Tradycyjna mądrość głosi, że firma musi usatysfakcjonować swych klientów, jeżeli chce przetrwać. Jednak obecnie firmy zaczynają rozumieć, że zadowolenie klienta to nie wszystko. Wyniki ostatnich badań wskazują, że usatysfakcjonowany klient nie musi być koniecznie klientem lojalnym i nawet gdy klienci twierdzą, że są zadowoleni, mogą odejść do konkurencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to