Pomiar satysfakcji klienta niekoniecznie wskazuje jednocześnie poziom jego lojalności. Stąd dobrze jest zwracać uwagę na wymiary obsługi klienta, które wspomagają budowanie długotrwałych relacji. Należą do nich m.in. niezawodność, właściwa reakcja, empatia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tradycyjna mądrość głosi, że firma musi usatysfakcjonować swych klientów, jeżeli chce przetrwać. Jednak obecnie firmy zaczynają rozumieć, że zadowolenie klienta to nie wszystko. Wyniki ostatnich badań wskazują, że usatysfakcjonowany klient nie musi być koniecznie klientem lojalnym i nawet gdy klienci twierdzą, że są zadowoleni, mogą odejść do konkurencji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.