Lojalność bez transakcjiLojalność bez transakcjiLojalność bez transakcjiLojalność bez transakcji

Lojalność bez transakcji

Lojalność bez transakcji
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Budowanie lojalności to nie zawsze motywowanie do ponownego zakupu. Istnieją pewne kategorie produktów, w których o lojalności mówi się, zanim jeszcze potencjalny klient dokona pierwszego zakupu. Co więcej, zakup taki nie jest nawet warunkiem koniecznym bycia lojalnym. Jest tak w przypadku dóbr wyjątkowych, zakupów drogiej infrastruktury czy oprogramowania, szczególnie na rynku BTB. Artykuł podaje kilka sposobów budowania tego rodzaju lojalności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja