Lojalni klienci nie są tacy samiLojalni klienci nie są tacy samiLojalni klienci nie są tacy samiLojalni klienci nie są tacy sami

Lojalni klienci nie są tacy sami

Lojalni klienci nie są tacy sami
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

W każdym programie lojalnościowym można spotkać różne kategorie klientów. Najgorsi to ci, którzy program traktują jedynie jako okazję zdobycia nagrody, potem natychmiast odchodzą. Są jednak grupy cenne dla firm – kupujący rzadko i dużo oraz kupujący często, choć niewiele: warto pamiętać o odmiennym podejściu do każdej z nich – nie proponować czegoś, co nie spełnia potrzeb specyficznej grupy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja