Lojalni, aspirujący, łowcy okazji – Polka i Polak na zakupachLojalni, aspirujący, łowcy okazji – Polka i Polak na zakupachLojalni, aspirujący, łowcy okazji – Polka i Polak na zakupachLojalni, aspirujący, łowcy okazji – Polka i Polak na zakupach

Lojalni, aspirujący, łowcy okazji – Polka i Polak na zakupach

Lojalni, aspirujący, łowcy okazji – Polka i Polak na zakupach
ARC Rynek i Opinia

ARC Rynek i Opinia

-

ARC Rynek i Opinia

ARC Rynek i Opinia

Kobiety są zdecydowanie mniej lojalne niż mężczyźni – przynajmniej w sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej poluje na okazje. Niemal 50% klientów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia analizuje zakupowe strategie kobiet i mężczyzn.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja