Logo łączy telekomyLogo łączy telekomyLogo łączy telekomyLogo łączy telekomy

Logo łączy telekomy

Logo łączy telekomy
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

To kolejny przypadek rodzimej zmiany wizerunku. Wcześniej były m.in. bank Pekao S.A. oraz PKN Orlen. Zmiany, których dokonały, uważane były wówczas za radykalne, dziś jednak nikt nie podważa słuszności tych decyzji. Na podobny efekt liczy Telekomunikacja Polska, wprowadzając nowe logo. Czy zyska dzięki temu nową twarz? W marketingu żywa jest wiara w magię symboli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja