Sezamie, otwórz się! Klik, klik myszką i na ekranie komputera otwierają się wielkie drzwi Lodówki Danona. Świat słodkości dostępny za jednym kliknięciem. W Klubie Danonka czekają skarby z mroźnej Danonlandii. Skarby te są już nieco zleżałe, są przykładem mechanicznego podejścia do marketingu internetowego.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Do Klubu nie trzeba się zapisywać, wejście na stronę www.danone.pl/kids do niczego nie zobowiązuje. Ten kolejny projekt typu advertainment firmy Danone przeznaczony jest dla kilkulatków, które lubią jogurtowo-lodowe desery – podobnie jak smoczek Danonek.
Danonek nie jest postacią anonimową. Ma pięć lat, mieszka w Polsce, lubi jeść Danonki i pić mleko.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.