Lodówka pełna skarbówLodówka pełna skarbówLodówka pełna skarbówLodówka pełna skarbów

Lodówka pełna skarbów

Lodówka pełna skarbów
Karolina Gurazda

Karolina Gurazda

-

Karolina Gurazda

Karolina Gurazda

Sezamie, otwórz się! Klik, klik myszką i na ekranie komputera otwierają się wielkie drzwi Lodówki Danona. Świat słodkości dostępny za jednym kliknięciem. W Klubie Danonka czekają skarby z mroźnej Danonlandii. Skarby te są już nieco zleżałe, są przykładem mechanicznego podejścia do marketingu internetowego.

Do Klubu nie trzeba się zapisywać, wejście na stronę www.danone.pl/kids do niczego nie zobowiązuje. Ten kolejny projekt typu advertainment firmy Danone przeznaczony jest dla kilkulatków, które lubią jogurtowo-lodowe desery – podobnie jak smoczek Danonek.

Danonek nie jest postacią anonimową. Ma pięć lat, mieszka w Polsce, lubi jeść Danonki i pić mleko.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja