Lobbyści - agenci interesów - Marketing przy Kawie
Lobbyści - agenci interesówLobbyści - agenci interesówLobbyści - agenci interesówLobbyści - agenci interesów

Lobbyści – agenci interesów

Lobbyści - agenci interesów
Tomasz Maliszewski

Tomasz Maliszewski

-

Tomasz Maliszewski

Tomasz Maliszewski

Lobbing to elitarna, a zarazem najbardziej skomplikowana wersja public relations. By móc wpływać na decydentów i proces legislacyjny, trzeba być idealnym dyplomatą, specjalistą PR, doradcą, rzecznikiem i taktykiem w jednej osobie. Lobbing to także rzemiosło - aby odnosić sukcesy „w branży”, należy poznać wiele technik i strategii działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja