Linkowanie wewnętrzne na stronie WWW – dobre praktyki SEOLinkowanie wewnętrzne na stronie WWW – dobre praktyki SEOLinkowanie wewnętrzne na stronie WWW – dobre praktyki SEOLinkowanie wewnętrzne na stronie WWW – dobre praktyki SEO
W e-sklepie prawidłowe linkowanie wewnętrzne może wiele zdziałać z perspektywy SEO (fot. źr. SEOgroup)

Linkowanie wewnętrzne na stronie WWW – dobre praktyki SEO

Linkowanie wewnętrzne na stronie WWW – dobre praktyki SEO
Wojciech Władziński

Wojciech Władziński

-

head of SEO, SEOgroup

Wojciech Władziński

Wojciech Władziński

head of SEO
SEOgroup

Z branżą SEO jest profesjonalnie związany ponad 10 lat. Pracował w agencjach takich jak Semtec czy Virtal oraz próbował swoich sił jako freelancer. Stale rozwija swoje umiejętności z zakresu front-endu, UX oraz optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki. W SEOgroup odpowiada za kompleksową obsługę klientów z obszaru SEO, zarządzanie oraz nadzór nad zespołem z działu SEO. Członek grupy roboczej SEM w IAB Polska. Prywatnie fan aut Alfa Romeo, filmów sci-fi oraz dobrego sprzętu audio. Wolny czas spędza na festiwalach muzycznych.

Jednym z bardziej istotnych elementów optymalizacji serwisu internetowego pod względem SEO (choć nie tylko) jest linkowanie wewnętrzne (internal linking). Czym ono jest i jaki ma wpływ na wyniki wyszukiwania? Jak zaprojektować poprawną architekturę informacji? Oto kilkanaście dobrych praktyk w tym zakresie.

Linkowanie wewnętrzne jest ściśle powiązane ze stworzeniem prawidłowej struktury strony. Aby linkowanie miało jakikolwiek sens, musimy przede wszystkim mieć zasoby, które nadają się do linkowania. Takie, które mają potencjał przyciągnięcia uwagi użytkownika w wyszukiwarce oraz mogą zostać zaindeksowane.

Można też śmiało powiedzieć, że im większa skala, tym większe pole do popisu w kontekście linkowania wewnętrznego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się