Lidl – misja w kraju barbarzyńcówLidl – misja w kraju barbarzyńcówLidl – misja w kraju barbarzyńcówLidl – misja w kraju barbarzyńców

Lidl – misja w kraju barbarzyńców

Lidl – misja w kraju barbarzyńców
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Promocja w Lidlu to już symbol. Dotychczas kojarzyła się z potyczkami klientów o markowe torebki czy buty, teraz zyskała dodatkowe znaczenie. Oznacza dziś bowiem nie tylko zajadłą walkę o garść produktów, lecz i kombinatorstwo, jak tu nagiąć regulamin, by nie tylko kupić, ale i zapłacić jak najmniej.

W promocjach organizowanych przez niemiecką sieć dyskontów podobno najlepiej widać charakter polskiej klienteli. Pojawi się kilka markowych torebek w atrakcyjnej cenie? Jedni się zbiegną, by je zdobyć, inni – by walkę o fanty sfilmować. Można zdobyć książkę kucharską pod warunkiem dokonania zakupów za określoną kwotę? Książkę trzeba dodrukować, bo milionowy nakład to za mało.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się