Lew, który okazał się duchem. Festiwalowe ghost adsLew, który okazał się duchem. Festiwalowe ghost adsLew, który okazał się duchem. Festiwalowe ghost adsLew, który okazał się duchem. Festiwalowe ghost ads
W realnych warunkach taka reklama by nie powstała (fragm. ghosta lub fałszywej reklamy marki Kia)

Lew, który okazał się duchem. Festiwalowe ghost ads

Lew, który okazał się duchem. Festiwalowe ghost ads
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Po raz pierwszy w historii konkursu reklamowego w Cannes agencja straciła zdobyte nagrody i możliwość uczestnictwa w przyszłorocznej edycji. To kara za zgłoszenie reklamy ducha, czyli takiej, która nie trafiła do szerszej emisji, niezamówiona przez konkretnego klienta. Zdaniem niektórych specjalistów, coraz większa liczba takich reklam na festiwalach świadczy o kryzysie branży reklamowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja