Levy wirus - Marketing przy Kawie
Levy wirusLevy wirusLevy wirusLevy wirus

Levy wirus

Levy wirus
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Film, w którym dwie młode kobiety sprawdzają, jak często mężczyźni idący ulicą zerkają na pośladki jednej z nich, w ciągu sześciu dni obejrzało pięć milionów osób. W Polsce poinformowały o nim (jako o eksperymencie) serwisy internetowe, m.in. Gazeta.pl i Radiozet.pl. Tymczasem to wirus przygotowany na zlecenie marki Levi’s. Pytanie – w jakim celu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja