Największe amerykańskie święto, czyli 4 lipca, to idealna okazja, aby skojarzyć markę z ważnymi za oceanem wartościami. Optymizm, wytrwałość, konsekwencja stały się podstawą nowej kampanii Levi’s kierowanej do młodych Amerykanów. Ma to pomóc marce odzyskać status ikony tej grupy, jakim cieszyła się jeszcze dwie dekady temu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pokolenie Obamy, Generation O. Te określenia, powtarzane w mediach w ciągu ostatnich miesięcy, odnoszą się do młodych Amerykanów. Ich mobilizacja zadecydowała o wyborze Baracka Obamy na 44. prezydenta Stanów Zjednoczonych.
„Go forth” („Naprzód”), najnowsza kampania wizerunkowa Levi’s jednoznacznie odwołuje się do nadziei, jaką wzbudził czarnoskóry senator z Illinois
„Yes, we can!” – nawoływał, wzbudzając entuzjazm zebranych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.