Levi’s walczy o pokolenie ObamyLevi’s walczy o pokolenie ObamyLevi’s walczy o pokolenie ObamyLevi’s walczy o pokolenie Obamy
Naprzód! – nawołuje młodych marka Levi’s (kadr ze spotu)

Levi’s walczy o pokolenie Obamy

Levi’s walczy o pokolenie Obamy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Największe amerykańskie święto, czyli 4 lipca, to idealna okazja, aby skojarzyć markę z ważnymi za oceanem wartościami. Optymizm, wytrwałość, konsekwencja stały się podstawą nowej kampanii Levi’s kierowanej do młodych Amerykanów. Ma to pomóc marce odzyskać status ikony tej grupy, jakim cieszyła się jeszcze dwie dekady temu.

Pokolenie Obamy, Generation O. Te określenia, powtarzane w mediach w ciągu ostatnich miesięcy, odnoszą się do młodych Amerykanów. Ich mobilizacja zadecydowała o wyborze Baracka Obamy na 44. prezydenta Stanów Zjednoczonych.
„Go forth” („Naprzód”), najnowsza kampania wizerunkowa Levi’s jednoznacznie odwołuje się do nadziei, jaką wzbudził czarnoskóry senator z Illinois
„Yes, we can!” – nawoływał, wzbudzając entuzjazm zebranych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja