Let's talk about sexLet's talk about sexLet's talk about sexLet's talk about sex

Let’s talk about sex

Let's talk about sex
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

W Europie i Stanach Zjednoczonych wyraźnie widoczna stała się tendencja do agresywnego pozycjonowania marki i niezaprzątania sobie głowy protestami opartymi na argumentach, że reklamy tworzone są przecież w obrębie społeczeństwa. Najjaskrawiej występuje to na rynku reklam piwa, gdzie piwo i seksowna kobieta idą ramię w ramię.

Co tak naprawdę da się powiedzieć o piwie? Że ma bąbelki? Że można się nim upić? Oczywiście że nie: dodaje ono mężczyźnie seksualnej mocy, czyni z niego obiekt pożądania dla śliniących się panienek, których wszelkie potrzeby erotyczne jest w stanie zaspokoić. Tak przynajmniej wiele marek piwa chce pozycjonować swój produkt.

Dobrym przykładem jest ostatnia reklama Molsona w Stanach Zjednoczonych, lansująca nową „super promocję” piwa A Marca Bavaria, importowanego z Brazylii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja