Letni experiential marketing brandów napojów. Ciepła krew poleje się strugami... (część druga)Letni experiential marketing brandów napojów. Ciepła krew poleje się strugami... (część druga)Letni experiential marketing brandów napojów. Ciepła krew poleje się strugami... (część druga)Letni experiential marketing brandów napojów. Ciepła krew poleje się strugami... (część druga)

Letni experiential marketing brandów napojów. Ciepła krew poleje się strugami… (część druga)

Letni experiential marketing brandów napojów. Ciepła krew poleje się strugami... (część druga)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Koncerny piwowarskie poszły tego lata za konsumentami na plaże i nad jeziora. Mamy tu doskonały przykład marketingu doznań (experiential marketing), budującego doświadczenie marki w umyśle klienta. Wakacje to idealny czas dla tego rodzaju działań, gdyż można znaleźć miejsca, gdzie gromadzą się grupy docelowe pozostające w bardzo „chłonnym” nastawieniu, spragnione rozrywki i nowych doświadczeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja