Lepsza sałatka od eklerkówLepsza sałatka od eklerkówLepsza sałatka od eklerkówLepsza sałatka od eklerków

Lepsza sałatka od eklerków

Lepsza sałatka od eklerków
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Reklama porównawcza, której istotą jest zestawianie przez firmę własnego produktu z produktem konkurencji i ocenianie go jako lepszego, miała w Polsce ostatnio kilka śmielszych zastosowań, ale nadal nie korzysta się z niej w zbyt brawurowym stylu.

Nic dziwnego – przez kilkadziesiąt lat była zakazana w Europie jako działanie nieuczciwe i szkodzące samym przedsiębiorcom. Dlatego częściej możemy spotkać pośrednią reklamę porównawczą, która nie wymienia nazwy konkurencyjnej firmy, a jedynie sugeruje powiązanie z nią.

Doskonałym tego przykładem są nowe spoty Avivy Commercial Union, będące dowcipną ripostą na ostatnią kampanię reklamową PZU.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja