Lepiej nie śmiecić w Wielkiej BrytaniiLepiej nie śmiecić w Wielkiej BrytaniiLepiej nie śmiecić w Wielkiej BrytaniiLepiej nie śmiecić w Wielkiej Brytanii

Lepiej nie śmiecić w Wielkiej Brytanii

Lepiej nie śmiecić w Wielkiej Brytanii
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Nie sposób nie kochać brytyjskiego poczucia humoru. Wystarczy tylko wspomnieć, jaką popularnością cieszyły się w Polsce takie seriale jak „Alo, alo” czy „Co ludzie powiedzą?”. Specyfika wyspiarskiego humoru znakomicie sprawdza się również w przypadku reklam, nic zatem dziwnego, że nowa kampania Keep Britain Tidy jest kwintesencją tego, co Brytyjczycy uważają za śmieszne. Uwaga! Po obejrzeniu tego spotu następnym razem poważnie się zastanowisz, zanim rzucisz papierek na ulicę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja