Lekkie piwa nadciągająLekkie piwa nadciągająLekkie piwa nadciągająLekkie piwa nadciągają

Lekkie piwa nadciągają

Lekkie piwa nadciągają
Małgorzata Ślusarczyk

Małgorzata Ślusarczyk

-

Małgorzata Ślusarczyk

Małgorzata Ślusarczyk

Ostatnio jesteśmy świadkami ostrej ofensywy na rynku piwnym. Stare marki walczą o utrzymanie swojego udziału w rynku. Konkurencja nie śpi jednak i poszukuje nowych nisz dla swoich produktów. Niedawno rozpoczęły się dwie duże kampanie reklamowe - piw Dog in the Fog oraz Freeq. Obie są interesujące, jednak w przypadku pierwszej z nich, pomimo nietypowego wprowadzenia, istnieje pewna niezgodność między kreowanym wizerunkiem a sygnałami płynącymi z miejsc sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja