Lekarze kontra sponsorzy - Marketing przy Kawie
Lekarze kontra sponsorzyLekarze kontra sponsorzyLekarze kontra sponsorzyLekarze kontra sponsorzy

Lekarze kontra sponsorzy

Lekarze kontra sponsorzy
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Brytyjscy lekarze nie chcą „niezdrowych” firm na letniej olimpiadzie. Na cenzurowanym znalazły się McDonald’s, Coca-Cola i Cadbury, którym zarzuca się negatywny wpływ na nawyki żywieniowe wyspiarzy. Jak na te zarzuty reaguje McDonald’s? Kampanią promującą ruch i podkreślającą sportowego ducha firmy.

Sieci fast food z McDonald’s na czele, a także producenci napojów gazowanych i słodyczy bodaj od zawsze oskarżani są o utrwalanie niezdrowych nawyków i przyczynianie się do wzrostu wskaźnika otyłości – głównie za sprawą kampanii skierowanych do młodszych pokoleń.

Z drugiej jednak strony te same firmy są sponsorami największych sportowych wydarzeń i organizują akcje promujące aktywny tryb życia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja