Lego się układaLego się układaLego się układaLego się układa

Lego się układa

Lego się układa
Zuzanna Izydorczyk

Zuzanna Izydorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zuzanna Izydorczyk

Zuzanna Izydorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jakie możliwości zabawy stwarza nam komplet klocków? Wyobraźnia podpowiedziałaby: nieograniczone. Marka Lego wie, jak wykorzystać taki potencjał. Robi to z powodzeniem już od osiemdziesięciu lat.

Może na urodzinach nie było tortu i confetti, ale za to duńska firma we współpracy z Lani Pixels wprowadziła do Internetu kilkunastominutową animację opisującą powstanie Lego.

Producent zabawek Ole Kirk Christiansen sam miał te cechy, którymi dzisiaj wyróżnia się marka: kreatywność, pracowitość i niezwykłą wiarę, która pozwalała mu zwyciężać przeciwności losu i zmieniać świat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja