O kliencie najczęściej mówi się, że należy do niego dotrzeć. Co jednak zrobić z klientami aktywnymi, którzy w ważnych dla siebie momentach nie wahają się sami podjąć kontaktu z firmą? Jak pokazują przykłady, firma Lego dąży do perfekcji w kontaktach z nawet najbardziej wymagającymi z klientów – z dziećmi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kiedy siedmiolatek Luka Apps wbrew zaleceniom ojca zabrał swój zestaw Lego do sklepu i zgubił figurkę bohatera, napisał do producenta e-mail, w którym wyjaśnił całą sprawę.
Dzień dobry,
nazywam się Luka Apps i mam siedem lat.
Za całe pieniądze ze Świąt Bożego Narodzenia kupiłem zestaw Ultrasonic Raider z serii Ninjago, numer 9449. Jest naprawdę dobry.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.