Lego: od układania relacji do rozgrzewania sercLego: od układania relacji do rozgrzewania sercLego: od układania relacji do rozgrzewania sercLego: od układania relacji do rozgrzewania serc
Relacje, które budują status lovebrand (kadr z filmu)

Lego: od układania relacji do rozgrzewania serc

Lego: od układania relacji do rozgrzewania serc
O kliencie najczęściej mówi się, że należy do niego dotrzeć. Co jednak zrobić z klientami aktywnymi, którzy w ważnych dla siebie momentach nie wahają się sami podjąć kontaktu z firmą? Jak pokazują przykłady, firma Lego dąży do perfekcji w kontaktach z nawet najbardziej wymagającymi z klientów – z dziećmi.

Kiedy siedmiolatek Luka Apps wbrew zaleceniom ojca zabrał swój zestaw Lego do sklepu i zgubił figurkę bohatera, napisał do producenta e-mail, w którym wyjaśnił całą sprawę.

Dzień dobry,

nazywam się Luka Apps i mam siedem lat.

Za całe pieniądze ze Świąt Bożego Narodzenia kupiłem zestaw Ultrasonic Raider z serii Ninjago, numer 9449. Jest naprawdę dobry.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się