Lećmy ku social media. Obiecujący kierunek dla programów lojalnościowych linii lotniczychLećmy ku social media. Obiecujący kierunek dla programów lojalnościowych linii lotniczychLećmy ku social media. Obiecujący kierunek dla programów lojalnościowych linii lotniczychLećmy ku social media. Obiecujący kierunek dla programów lojalnościowych linii lotniczych

Lećmy ku social media. Obiecujący kierunek dla programów lojalnościowych linii lotniczych

Lećmy ku social media. Obiecujący kierunek dla programów lojalnościowych linii lotniczych
Katarzyna Swatowska

Katarzyna Swatowska

-

ekspert komunikacji marketingowej branży call center i nowych technologii, szef Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Katarzyna Swatowska

Katarzyna Swatowska

ekspert komunikacji marketingowej branży call center i nowych technologii, szef Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Firma SimpliFlying i Uniwersytet Cranfield przeprowadziły w USA badania wykorzystania mediów społecznościowych przez osoby, które przynajmniej pięć razy w roku latają samolotami. Z badań tych wynika, że uczestnik programu lojalnościowego (frequent flyer) dwa razy chętniej niż przeciętny Amerykanin umieszcza w Internecie posty na temat linii lotniczych, w tym również krytyczne komentarze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się