Lead nurturing w B2B – zasady i narzędzia - Marketing przy Kawie
Lead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partneraLead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partneraLead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partneraLead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partnera
Zatroszcz się o swoich potencjalnych klientów B2B (fot. Pixabay)

Lead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partnera

Lead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partnera
Aleksandra Połetek-Pszonak

Aleksandra Połetek-Pszonak

-

new business expert, DevaGroup

Aleksandra Połetek-Pszonak

Aleksandra Połetek-Pszonak

new business expert
DevaGroup

Magister marketingu, w DevaGroup zajmuje się sprzedażą i kontaktem z klientami. W pracy ceni jasną komunikację, zadowolenie klienta, możliwość udziału w ciekawych projektach oraz picie dużej ilości kawy bez wyrzutów sumienia. Miłośniczka dobrych reklam, podróży i kultury latynoamerykańskiej.

W konkurencyjnym środowisku B2B zdobycie nowego klienta to tylko pierwszy krok w procesie budowania relacji biznesowej. Ważnym elementem nowoczesnej strategii sprzedaży B2B jest lead nurturing. Czym dokładnie jest ten proces? Jak skutecznie prowadzić leady przez cykl sprzedażowy od pierwszego kontaktu aż po obsługę posprzedażową, aby zyskać długoletnich partnerów biznesowych? To właśnie temat tego artykułu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to