Czyli pozyskiwanie leadów. Jest to generowanie zainteresowania lub zapytań o oferty produktów i usług. Cenne rozwiązanie w sytuacji, kiedy nie masz jeszcze kontaktu z interesującym cię klientem. Pozyskiwać leady można m.in. dzięki łączeniu e-mail marketingu i działań w social media. Jak to robić?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według danych Marketing Week siedemnaście lat temu konsument miał średnio dwa punkty styku z produktem. W roku 2016 tych punktów było już średnio sześć – przed, po i w trakcie zakupu.
Co to oznacza dla firm? Przede wszystkim to, że kontakt z klientem należy utrzymywać na całej ścieżce zakupowej, w wielu kanałach. W obszarze reklamy online można to z powodzeniem robić, łącząc działania w serwisach społecznościowych z e-mail marketingiem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.