Lead generation, czyli...?Lead generation, czyli...?Lead generation, czyli...?Lead generation, czyli...?
Im więcej punktów styku stworzysz, tym większa szansa, że ktoś skorzysta (fot. Micolo J Visual Hunt / CC BY)

Lead generation, czyli…?

Lead generation, czyli...?
Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

-

content designer, FreshMail

Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

content designer
FreshMail

Ma 3-letnie doświadczenie w branży B2B. Zafascynowana m.in. real-time marketingiem, augmented reality i trendami marketingowymi w B2B. Zwolenniczka kreatywnego podejścia do e-mail marketingu.

Czyli pozyskiwanie leadów. Jest to generowanie zainteresowania lub zapytań o oferty produktów i usług. Cenne rozwiązanie w sytuacji, kiedy nie masz jeszcze kontaktu z interesującym cię klientem. Pozyskiwać leady można m.in. dzięki łączeniu e-mail marketingu i działań w social media. Jak to robić?

Według danych Marketing Week siedemnaście lat temu konsument miał średnio dwa punkty styku z produktem. W roku 2016 tych punktów było już średnio sześć – przed, po i w trakcie zakupu.

Co to oznacza dla firm? Przede wszystkim to, że kontakt z klientem należy utrzymywać na całej ścieżce zakupowej, w wielu kanałach. W obszarze reklamy online można to z powodzeniem robić, łącząc działania w serwisach społecznościowych z e-mail marketingiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się