Lato bladych ludzi - Marketing przy Kawie
Lato bladych ludziLato bladych ludziLato bladych ludziLato bladych ludzi
Wobec promieniowania UV bywamy bezbronni (fot. kadr ze spotu Style Network)

Lato bladych ludzi

Lato bladych ludzi
Zuzanna Izydorczyk

Zuzanna Izydorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zuzanna Izydorczyk

Zuzanna Izydorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Nawet najbardziej szokujące kampanie organizacji walczących z rakiem skóry wciąż zdają się przegrywać z kultem opalonego ciała. Dowcip, seks, brzydota, groźba – czego jeszcze potrzeba, żeby zmienić nasz sposób myślenia? Na zakończenie lata przegląd kampanii, których zadaniem jest przestrzeganie przed nadmiarem opalania i zachęcanie odbiorców, by bacznie obserwowali własną skórę, bo ta jest ponoć jak słoń – nie zapomina, jak była traktowana.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja