Lalka o zapachu cytrynyLalka o zapachu cytrynyLalka o zapachu cytrynyLalka o zapachu cytryny

Lalka o zapachu cytryny

Lalka o zapachu cytryny
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ściskasz ją za główkę, a ona zaczyna pachnieć. Perfumella robi karierę wśród dziewczynek. Wystarczy przejrzeć blogi dziewczęce, żeby dostrzec, jak często była prezentem z okazji Dnia Dziecka. Produkt komplementarny do Śmierdzieli dla chłopaków, trudno jednak oczekiwać wspólnej zabawy taką parą.

Kiedyś sugerowaliśmy w jednym z artykułów, że Śmierdzielom, lalkom o zapachach raczej nieprzyjemnych, powinien towarzyszyć produkt komplementarny, skierowany do dziewczynek (zob. J.Węgrzyn, Klub Przyjaciół Skunksów, "MpK-A", nr 96, 19.01.2005, M.Rosiek-Żurczak, Śmierdzący biznes, "MpK-A", nr 66, 27.05.2004). W końcu się pojawiły.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja