Łagodność pod wpływem - Marketing przy Kawie
Łagodność pod wpływemŁagodność pod wpływemŁagodność pod wpływemŁagodność pod wpływem

Łagodność pod wpływem

Łagodność pod wpływem
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Taman to skandynawska whiskey, zgodnie z hasłem „Łagodność w butelce” warzona od sześciu pokoleń według identycznej receptury, na źródlanej wodzie. W reklamującym ją spocie oglądamy tradycyjny pub z kominkiem i zadowolonych, zrelaksowanych gości.

Jest tylko jeden problem: whiskey Taman nie istnieje. Marka powstała po to, by do picia alkoholu zniechęcić.

Fikcyjna marka powstała na potrzeby kampanii zainicjowanej przez szwedzką firmę IQ, która zresztą należy do szwedzkiego monopolu spirytusowego Systembolaget. Spot do złudzenia przypomina klasyczną reklamę alkoholu z wyższej półki: produktu drogiego, trudno dostępnego, ale otoczonego tym samym specyficzną aurą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja