l-PRl-PRl-PRl-PR

l-PR

Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

-

Tomasz Michalski

Tomasz Michalski

Mimo że Polska swoją szansę na wejście do strefy euro będzie miała dopiero za cztery, pięć lat, Liga Polskich Rodzin już rozpoczęła akcję mającą na celu niedopuszczenie do tego. W całym kraju mają znaleźć się billboardy, na których młode kobiety przekonują, że nie warto rezygnować ze złotówki.

Jest to część większej kampanii, w skład której wejdzie m.in. stworzenie specjalnego portalu internetowego Euronie.pl oraz emisja spotów reklamowych w publicznej telewizji. Punktem kulminacyjnym planowanej akcji będą wybory Miss Złotówki.

Trzeba jednak zauważyć, że stylistyka, w jakiej utrzymany jest plakat przeznaczony do umieszczenia na wielkich zewnętrznych nośnikach, wcale nie przypomina tej z wcześniejszych działań promocyjnych Ligi Polskich Rodzin.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja