Czy można brać pod uwagę zakup produktu marki poleconej przez przyjaciela? Według ostatniego sondażu europejskiego Reader's Digest jesteśmy o około 20% mniej skłonni wierzyć przyjaciołom, niż na przykład Niemcy. Nie zdając się na opinię przyjaciół, chętniej ufamy marce, która zdobyła nagrodę w konkursie ocenianym przez gremium publiczne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Oto kilka wniosków, jakie można wyciągnąć z dorocznego "Studium Zaufania dla Marek", przeprowadzonego przez Reader’s Digest w osiemnastu krajach Europy. Wyglądają one jednak gorzej, niż przedstawia się faktyczna sytuacja: poziom zaufania do przyjaciół i krewnych w Polsce jest wciąż bardzo wysoki, choć znacząco niższy niż w pozostałych krajach Europy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.