Kuszenie w promocjiKuszenie w promocjiKuszenie w promocjiKuszenie w promocji

Kuszenie w promocji

Kuszenie w promocji
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Promocja sprzedaży jest z jednej strony okazją do zmotywowania klientów do zwiększonych zakupów, z drugiej zaś może stanowić zagrożenie dla marki. Decyzje zakupowe podejmowane są przy półkach sklepowych, zaś motywacją do nich moze być zarówno treść promocji, jak i nowatorska jej forma. Nowinki technologiczne pozwalają obecnie na bardzo dużą pomysłowość w tym zakresie. Klienci zaś mają poczucie, że oto dobra dotychczas im niedostępne, w końcu są w zasięgu rąk.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja