Prasowy rynek reklamowy był jednym z najzyskowniejszych w ubiegłym roku. I dobrze rokuje na przyszłość. Pod względem wpływów z reklamy prym wiedzie „Gazeta Wyborcza”. Ale wiosną w segmencie opiniotwórczych dzienników ogólnopolskich pojawią się dwa nowe tytuły. Reklamowy tort trzeba będzie dzielić na coraz więcej kawałków.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według szacunkowych danych wpływy reklamowe prasy w 2005 r. mogły wynieść ponad 3,5 mld złotych, z czego prawie 2 mld zgarnęły dzienniki. Udział prasy w rynku rośnie i takie wyniki muszą cieszyć wydawców. Ale powodują też naturalną chęć zwiększania zysków. Zmiany wprowadziła już „Gazeta Wyborcza” (od 9.01), a zapowiada je inny gigant – Axel Springer (m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |