Kuszący rynek dzienników - Marketing przy Kawie
Kuszący rynek dziennikówKuszący rynek dziennikówKuszący rynek dziennikówKuszący rynek dzienników

Kuszący rynek dzienników

Kuszący rynek dzienników
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Prasowy rynek reklamowy był jednym z najzyskowniejszych w ubiegłym roku. I dobrze rokuje na przyszłość. Pod względem wpływów z reklamy prym wiedzie „Gazeta Wyborcza”. Ale wiosną w segmencie opiniotwórczych dzienników ogólnopolskich pojawią się dwa nowe tytuły. Reklamowy tort trzeba będzie dzielić na coraz więcej kawałków.

Według szacunkowych danych wpływy reklamowe prasy w 2005 r. mogły wynieść ponad 3,5 mld złotych, z czego prawie 2 mld zgarnęły dzienniki. Udział prasy w rynku rośnie i takie wyniki muszą cieszyć wydawców. Ale powodują też naturalną chęć zwiększania zysków. Zmiany wprowadziła już „Gazeta Wyborcza” (od 9.01), a zapowiada je inny gigant – Axel Springer (m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to