„Ryanair, numer 1 wśród tanich linii lotniczych w Europie, przewoźnik znany jako gorliwy zwolennik gry w otwarte karty, zachęca do odwiedzin u Güntera Grassa i zaprezentowania mu swojej opinii na temat jego 60-letniego milczenia” – tymi słowami rozpoczyna się notka prasowa zamieszczona na stronie internetowej linii lotniczych Ryanair, zachęcająca do wycieczek do Frankfurtu. Czyżby jakiś haker postanowił zażartować z przewoźnika, włamując się na jego strony www i umieszczając ten prowokacyjny tekst? Nie, to tylko kolejny pomysł na promocję Ryanaira.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.