Kupowanie zaczyna się po trzydziestce - Marketing przy Kawie
Kupowanie zaczyna się po trzydziestceKupowanie zaczyna się po trzydziestceKupowanie zaczyna się po trzydziestceKupowanie zaczyna się po trzydziestce

Kupowanie zaczyna się po trzydziestce

Kupowanie zaczyna się po trzydziestce
Konsumenci w wieku 30-49 lat uważani są za najbardziej atrakcyjnych klientów, posiadających najgrubsze portfele i skłonnych do ich opróżniania. Acxiom Polska sprawdza, jakimi konsumentami są osoby w tym wieku, gdzie kupują i na co wydają pieniądze.

Po trzydziestce zaczyna się okres względnej stabilizacji – osiągnięta już jakaś pozycja zawodowa, dochody na przyzwoitym poziomie i choć potrzeby są spore, można pozwolić sobie na trochę zakupowego szaleństwa.

Patrząc przez pryzmat faz cyklu życia rodziny, osoby w tym wieku są na etapie „pierwszego dziecka” – wciąż starają się jakoś urządzić, mają duże potrzeby i dużo konsumują lub też przeszły do fazy „nastolatki w domu”, w której dorastające pociechy zaczynają odgrywać coraz ważniejszą rolę przy podejmowaniu decyzji na temat tego, co jest w gospodarstwie niezbędne i co się kupuje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to