Kupowanie zaczyna się po trzydziestceKupowanie zaczyna się po trzydziestceKupowanie zaczyna się po trzydziestceKupowanie zaczyna się po trzydziestce

Kupowanie zaczyna się po trzydziestce

Kupowanie zaczyna się po trzydziestce
Konsumenci w wieku 30-49 lat uważani są za najbardziej atrakcyjnych klientów, posiadających najgrubsze portfele i skłonnych do ich opróżniania. Acxiom Polska sprawdza, jakimi konsumentami są osoby w tym wieku, gdzie kupują i na co wydają pieniądze.

Po trzydziestce zaczyna się okres względnej stabilizacji – osiągnięta już jakaś pozycja zawodowa, dochody na przyzwoitym poziomie i choć potrzeby są spore, można pozwolić sobie na trochę zakupowego szaleństwa.

Patrząc przez pryzmat faz cyklu życia rodziny, osoby w tym wieku są na etapie „pierwszego dziecka” – wciąż starają się jakoś urządzić, mają duże potrzeby i dużo konsumują lub też przeszły do fazy „nastolatki w domu”, w której dorastające pociechy zaczynają odgrywać coraz ważniejszą rolę przy podejmowaniu decyzji na temat tego, co jest w gospodarstwie niezbędne i co się kupuje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja