Kultura niepopularna – firmy w Polsce rzadko ją wspierająKultura niepopularna – firmy w Polsce rzadko ją wspierająKultura niepopularna – firmy w Polsce rzadko ją wspierająKultura niepopularna – firmy w Polsce rzadko ją wspierają

Kultura niepopularna – firmy w Polsce rzadko ją wspierają

Kultura niepopularna – firmy w Polsce rzadko ją wspierają
M. Trojan-Stelmach, M. Żuk

M. Trojan-Stelmach, M. Żuk

-

M. Trojan-Stelmach, M. Żuk

M. Trojan-Stelmach, M. Żuk

Zaledwie 32% firm spośród stu największych przedsiębiorstw w Polsce wspiera wydarzenia kulturalne w Polsce. Najwięcej mecenasów jest wśród firm z sektora finansowego i branży paliwowej, najmniej wśród przedsiębiorstw związanych z przemysłem ciężkim i wydobywczym – wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę FineArt Communications. Patronem merytorycznym przedsięwzięcia jest galeria sztuki nowoczesnej Desa Modern.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja