Kultura AI w agencji PR – praktyczne przykłady jej budowania - Marketing przy Kawie
Od narzędzi do transformacji: jak budować kulturę AI w agencji PROd narzędzi do transformacji: jak budować kulturę AI w agencji PROd narzędzi do transformacji: jak budować kulturę AI w agencji PROd narzędzi do transformacji: jak budować kulturę AI w agencji PR
Kultura AI w agencji to kultura eksperymentowania (źr. il. 24/7Communication)

Od narzędzi do transformacji: jak budować kulturę AI w agencji PR

Od narzędzi do transformacji: jak budować kulturę AI w agencji PR
Dirk Aarts

Dirk Aarts

-

CEO & founding partner, 24/7Communication

Dirk Aarts

Dirk Aarts

CEO & founding partner
24/7Communication

W trakcie kariery doradzał międzynarodowym korporacjom z różnych branż oraz prowadził dla nich kampanie. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym, zarządzaniu reputacją i komunikacji marketingowej. Ma również szerokie doświadczenie jako menedżer ds. kryzysowych – wspierał firmy w ich najtrudniejszych momentach. Zarządzał sytuacjami kryzysowymi na poziomie zarządów i doradzał zespołom menedżerskim w zakresie planów naprawczych.

W marcu 2025 roku Warszawa na dwa dni stała się centrum międzynarodowej debaty o sztucznej inteligencji w branży PR. PROI AI Summit zgromadziło ponad 40 liderów i liderek agencji z całej Europy – w formule, która bardziej przypominała warsztat przy kuchennym stole niż tradycyjną konferencję: podwinięte rękawy, otwarte laptopy, testowanie narzędzi na żywo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to