Zakochana para baraszkuje w hotelowym pokoju. Nagle wchodzi tam kelner i... zwraca na obydwoje gości całą zawartość swego żołądka. Dlaczego to zrobił? I kto zamówił tę nieszczęsną usługę? Prezentujemy kolejną szokującą reklamę, która raczej nie ma szans pojawić się w tradycyjnych mediach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Internauci zastanawiali się nad tym aż do 14 lutego. Właśnie wtedy, jak obiecywali anonimowi pomysłodawcy projektu pod nazwą „Who Ordered Room Service”, miało się okazać, kto stoi za tą wirusowo-womitową kampanią.
Strona whoorderedroomservice.com została utworzona tydzień wcześniej i od razu stała się internetowym przebojem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.