Kto za kogo i ile zapłaci? (cz. 1)Kto za kogo i ile zapłaci? (cz. 1)Kto za kogo i ile zapłaci? (cz. 1)Kto za kogo i ile zapłaci? (cz. 1)

Kto za kogo i ile zapłaci? (cz. 1)

Kto za kogo i ile zapłaci? (cz. 1)
Press Service Monitoring Mediów

Press Service Monitoring Mediów

-

Press Service Monitoring Mediów

Press Service Monitoring Mediów

Obserwujemy rosnącą modę na korzystanie z narzędzia marketingowego bazującego na przenoszeniu wizerunku z osoby na markę lub konkretny produkt. Dlatego, analizując wizerunki polskich gwiazd, coraz częściej trafiamy na informacje o tym, kto został „ambasadorem” i jaką markę będzie reprezentował. Skoro wizerunek medialny gwiazdy ma kluczowe znaczenie przy wybieraniu jej na ambasadora danej marki, warto dokładnie przyjrzeć się takiemu właśnie wizerunkowi. Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów od początku 2008 roku śledziła materiały prasowe zamieszczane w tysiącu tytułów prasowych, dotyczące stu najbardziej popularnych polskich celebrities.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja