Kto naprawdę na tym zyska...Kto naprawdę na tym zyska...Kto naprawdę na tym zyska...Kto naprawdę na tym zyska...

Kto naprawdę na tym zyska…

Kto naprawdę na tym zyska...
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Przez media ostatnimi czasy przetoczyła się kampania Cała Polska Czyta Dzieciom. "Gazeta Wyborcza" wraz z Polską Izbą Książki opracowały Kanon Książek dla Dzieci i Młodzieży , powstał również Kanon na Koniec Wieku. Wszystko to są szczytne idee społeczne, ale i pierwszorzędny marketing, który może ożywić nieruchawy polski rynek księgarski. Wydawnictwa, które się skrzyknęły w Porozumienie Wydawców, już zacierają ręce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja