Grupa ITI zamierza kupić akcje warszawskiej Legii. To kolejny klub w polskiej piłce, który ma szansę pozyskać silnego sponsora. Czyżby polskie firmy wreszcie dostrzegły jak duże możliwości marketingowe kryją się w piłce nożnej?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kilka dni temu – 11 grudnia – grupa medialna Mariusz Waltera zawarła przedwstępną umowę kupna akcji Legii Warszawa, należących do POL-MOT Holding S.A. Nie oznacza to jeszcze, że Legia na pewno przejdzie w ręce właścicieli TVN–u. Jak informowała prasa, zależy to od stanu spraw prawnych, finansowych i własnościowych gruntów klubu na Łazienkowskiej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.