Kto jeszcze chce LegięKto jeszcze chce LegięKto jeszcze chce LegięKto jeszcze chce Legię

Kto jeszcze chce Legię

Kto jeszcze chce Legię
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Grupa ITI zamierza kupić akcje warszawskiej Legii. To kolejny klub w polskiej piłce, który ma szansę pozyskać silnego sponsora. Czyżby polskie firmy wreszcie dostrzegły jak duże możliwości marketingowe kryją się w piłce nożnej?

Kilka dni temu – 11 grudnia – grupa medialna Mariusz Waltera zawarła przedwstępną umowę kupna akcji Legii Warszawa, należących do POL-MOT Holding S.A. Nie oznacza to jeszcze, że Legia na pewno przejdzie w ręce właścicieli TVN–u. Jak informowała prasa, zależy to od stanu spraw prawnych, finansowych i własnościowych gruntów klubu na Łazienkowskiej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja